بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037
نوشته شده توسط : ارغوان

یخچال دوو چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال دوو چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت این یخچال به آن پرداخته ایم و در ادامه آن را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

یخچال های دوو از نظر کیفیت و دوام هم تراز با یخچال های سامسونگ و الجی می باشند بنابراین بسیار مقاوم بوده و فروش خوبی در بازار دارند همچنین این یخچال ها از نظر ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده اند و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند. شما به وسیله یخچال دوو می توانید آشپزخانه ای شیک تر و مدرن تر داشته باشید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال دوو بیشتر آشنا خواهیم کرد. برند لوازم خانگی دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول کره تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد، نام این برند از نام مدیر و مسئول آن گرفته شده است که به طور کلی شامل دو بخش عالی و woo می باشد.

شرکت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسیا بعد از هیوندا بزرگترین شرکت کره جنوبی به حساب می آمد. این شرکت دارای بیش از ۲۰ زیرمجموعه و شرکت تابعه می باشد که همگی در مدیریت دوو هستند.

 

 

مزایای یخچال ساید بای ساید  دوو مدل 1037 از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری مدرن و شیک
  • بدون صدا بودن
  • کشوی مخصوص سبزیجات و میوه
  • طراحی دقیق
  • کنترل مکانیک دما

 

ویژگی های یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037

کنترل سرمایش: یخچال فریزر ساید دوو مدل D2S-1037 به کمک فناوری Digital Cooling، می تواند میزان دمای داخل و خارج دستگاه را بررسی کرده و نتایج به دست آمده را برای افزایش عملکرد بهینه، به کمپرسور ارسال کند. کمپرسور نیز شروع به تامین سرمای مورد نیاز می کند.

نمایشگر لمسی LED: از صفحه نمایش لمسی LED، برای انجام تنظیمات سرمایش سریع یخچال و فریزر استفاده میشود. همچنین مدیریت دستگاه از قبیل مشاهده زمان تعویض شدن فیلتر و قابلیت های دیگر دستگاه به وسیله این نمایشگر امکان پذیر می باشد.

فناوری تولید سرمایش سریع یخچال: با استفاده از فناوری Super Ref، می توانید مواد غذایی خود را تازه و با طراوت نگه دارید. این فناوری سبب میشود تا یخچال برای رسیدن به دمای مورد نظر با تمام توان کار کند. در این زمان کمپرسور به مدت 150 دقیقه با دمای 4- درجه سانتی گراد با تمام قدرت کار خود را ادامه میدهد.

فناوری Super Freeze: دستگاه با استفاده از این فناوری برای نگهداری بهتر مواد غذایی، در کمترین زمان و باعث افزایش سرعت انجماد و کاهش دمای فریزر میشود. کمپرسور در حالت به صورت یکسره و مداوم با تمام قدرت به مدت 150 دقیقه فعالیت خود را ادامه میدهد.

 

خصوصیات ساید بای ساید Daewoo مدل D2S-1037

  • از دیگر ویژگی های و خصوصیات مثبت این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • فیلتر هوای 3 لایه جهت تصفیه هوا و از بین بردن بوی بد و باکتری های درون یخچال
  • استفاده از طبقه های شیشه ای محکم
  • سیستم بستن اتوماتیک درب به صورت آرام
  • دسترسی مداوم به آب خنک با استفاده از آبسردکن و یخساز متصل به آب شهری
  • مجهز به سیستم Acoustic Door Warning Signal، به منظور هشدار دادن در هنگام باز بودن درب

 

ویژگی ظاهری 

ظاهر زیبا و شیک این یخچال جلوه‌ای خاص به آشپزخانه شما می‌بخشد. قسمت بیرونی یخچال از فولاد ضد زنگ است. ابعاد این یخچال به‌صورت 181.6*92*91.6 سانتی‌متر است و وزن 115 کیلوگرم دارد. یخچال و فریزر دوو مدل D2S-1037 مجهز به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک است. این سامانه سنسورهای دمایی دارد که به طور مستمر دمای محیط داخلی یخچال و فریزر را اندازه‌گیری کرده و داده‌ها را به پردازشگر الکترونیکی مرکزی ارسال می‌کند. پردازشگر مرکزی با توجه به دمای تنظیم شده توسط کاربر، عملکرد کمپرسور را در بهینه‌ترین حالت قرار داده و سرمایش یکنواختی را در یخچال فراهم می‌کند؛ در نتیجه میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری تازه، سالم و پرطراوت می‌مانند. - سامانه فیلترینگ سه لایه به کار گرفته شده در این محصول، با حذف بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و آلاینده‌ها، طعم و بوی طبیعی مواد غذایی را حفظ می‌کند. - یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. با توجه به طراحی مناسب این محصول، محفظه یخ ساز روی درب فریزر با عمق مناسب، جهت افزایش فضای فریزر تعبیه شده است.  - لامپ های LED به کاررفته در این یخچال فریزر، نور آبی رنگی دارند که باعث می‌شود موادغذایی به رنگ طبیعی خودشان دیده شوند. این لامپ‌ها گرمای کمتری ایجاد می‌کنند که باعث حفظ تازگی موادغذایی می‌شود. - این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A+ است و در نتیجه جز کم مصرف‌ترین یخچال‌ها به شمار می‌رود.  - وجود سامانه بار خانگی بر روی درب این یخچال، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید به مواد غذایی پرمصرف و نوشیدنی‌ها دسترسی یابید بدون آنکه نیاز به بازکردن درب یخچال داشته باشید.

 

ویژگی یخچال

دارای دو عدد کشو برای نگه‌داری سبزیجات و میوه است که تا مدت طولانی با همان تازگی و کیفیت اولیه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و برای افرادی که خرید ماهانه و هفتگی انجام می‌دهند بسیار کاربردی و مناسب است. 5 طبقه برای نگه‌داری مواد غذایی دارد که جنس خوبی دارند و نشکن هستند و دغدغه‌ای در این مورد نخواهید داشت.

ویژگی فریزر

فریزر 3 طبقه و 3 کشو دارد درب فریزر نیز 3 طبقه دارد شما با خیال آسوده می‌توانید همه مواد غذایی را با نظم و سلیقه خود قرار دهید و محدودیتی از بابت فضای مورد نظر نخواهید داشت. دارای سیستم سرمایش سریع است که در مواقعی که عجله دارید بسیار کمک کننده است و باعث صرفه‌جویی در زمان و حتی انرژی نیز می‌شود. 

 

 

 

خدمات پس از فروش یخچال دوو چطور است؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت دوو رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر اصولی و حرفه ای یخچال دوو شما در منزلتان حاضر شوند.

 





:: برچسب‌ها: یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , بررسی یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , کیفیت یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 , مشخصات یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037 ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: